Co je aplikace RSP?
Aplikace RSP je softwarové řešení pro online přístup do registru stavebních projektů. Obsahuje kontakty, informace a vzájemné vazby jednotlivých účastníků stavebního trhu včetně investorů.
Pro každého klienta je speciálně připraveno jeho vlastní cloudové řešení, které obvykle obsahuje informace podle vybraných typů staveb nebo podle regionů. Data jsou každodenně aktualizována a doplňována o nové zakázky a kontakty.
S jednou aplikaci může pracovat více uživatelů. Každý uživatel RSP si může nastavit individuální pracovní prostředí a vlastní filtry. Může sledovat akce, které jsou pro něj zajímavé.
U každého subjektu (investor, projektant, generální dodavatel) jsou uvedeny informace o jeho dalších aktivitách. Je možné vidět, co konkrétní společnost realizovala, co realizuje nyní, nebo co připravuje do budoucna.
Součástí RSP je CRM Aplikace (aplikace pro řízení vztahů se zákazníky), která umožňuje plánování, delegování jednotlivých informací, komunikací, úkoly pro uživatele a další pokročilé funkce. Včetně možnosti exportů informací a kontaktů.
Součástí Aplikace RSP je i vstupní proškolení uživatelů klienta.
V případě, že potřebujete integrovat informace přímo do vašeho CRM systému, máme připraveno XML rozhraní, jehož prostřednictvím získáte snadno každý den aktuální informace přímo do vašeho pracovního systému.
Chci bezplatnou ukázku
Videoukázka práce s Aplikací RSP
Aplikace RSP detailně
Cloudová Aplikace RSP je sofistikovaný nástroj pro získávání nových obchodních příležitostí. Při založení účtu je aplikace jednorázově naplněna všemi dříve zjištěnými informacemi podle sjednaného rozsahu služeb. Každou noc je následně doplňována o nové informace o investorech, projektantech a generálních dodavatelích. Včetně kontaktů.
S Aplikací RSP získáte:
- Velké množství informací pro Vaše obchodní a marketingové aktivity.
- Každodenní aktualizaci informací a kontaktů.
- Sledování vývoje jednotlivých obchodních příležitostí a funkci automatického upozornění na zadanou obchodní příležitost.
- Komfortní filtrování a výběry jednotlivých příležitostí a informací.
- Informace o perspektivních plánech a přípravách investora, jaké akce projektoval konkrétní projektant nebo co staví daný generální dodavatel
- Doplňovat vlastní informace k získaným datům, k obchodním příležitostem i ke kontaktům.
- Systém pro plánování, delegování a kontrolu telefonátů, schůzek a dalších úkolů provázaných s jednotlivými zakázkami.
- Vlastní administraci systému a nastavení práv pro jednotlivé uživatele.
- Vysokou míru personalizace podle Vašich potřeb.
- Možnost elektronické komunikace přímo z Aplikace RSP.
RSP a filtrace informací
- Již od začátku získáte velký počet informací (min. 95% připravovaných a realizovaných objektů od 3 mil. Kč). Budete je mít k okamžité dispozici pro vaše obchodní a marketingové aktivity. Aplikace RSP Vám umožní snadnou a efektivní filtraci podle potřebných parametrů.
- Pro komfortní filtrování jednotlivých akcí máte k dispozici Rychlý filtr a možnost nastavit filtrování podle dalších více než 60 kritérií.
- Získáte schopnost sledování vývoje jednotlivých zakázek a příležitostí, včetně možnosti automatického upozornění na konkrétní vybraný případ
Co zjistíte o firmách a jejich vazbách
- Souhrn připravovaných nebo plánovaných zakázek od konkrétního Investora
- Informace o tom jaké akce projektoval konkrétní projektant nebo co staví generální dodavatel.
- Informace o souvisejících aktivitách investorů, projektantů a dodavatelů,
- Přehled jednotlivých vazeb mezi zúčastněnými v procesu přípravy a výstavby, investor – projektant – dodavatel.
- Velmi snadno zjistíte, kdo jsou investoři, projektanti nebo Dodavatelé staveb na kterých Vám záleží. Díky tomu můžete lépe připravit své nabídky.
Co nabízí integrovaný CRM systém?
- Součástí Aplikace RSP je intuitivní, sofistikovaný a uživatelsky příjemný CRM systém (systém pro řízení vztahů se zákazníky).
- Prostředí je propojené s dalšími online službami (Google Maps, ARES, Insolvenční rejstřík).
- Získáte možnost zadávání vlastních poznámek u jednotlivých informací, i u kontaktů.
- Systém je připraven pro plánování, delegování a kontrolu telefonátů, schůzek a dalších úkolů provázaných k jednotlivým příležitostem.
- Vlastní administrace systému a nastavení práv pro jednotlivé uživatele.
- Kontrola a vyhodnocení práce jednotlivých uživatelů a zaměstnanců.
- Customerizace a vysoká míra individualizace podle osobních potřeb.
- Možnost elektronické komunikace přímo z Aplikace RSP, tisk adresních štítků a tvorbu obchodní korespondence, včetně dopisů připravených podle uložených konceptů
- Exporty dat do Vaší aplikace prostřednictvím XML rozhraní.
Servis a podpora
- Z Aplikace RSP nám můžete posílat upřesňující dotazy. Standardně odpovídáme v průběhu jednoho pracovního dne.
- Součástí Aplikace RSP je interaktivní systém nápovědy, telefonické podpory a osobních školení uživatelů.
- Zaškolení uživatelů včetně základního uživatelského nastavení v prostorách klienta je zdarma. Zdarma je i každoroční seznámení s vylepšeními a vývojem Aplikace RSP.
Chci bezplatnou ukázku