Jak zjišťujeme informace
Investoři nejsou vždy sdílní. Aby tedy byla informace o stavební zakázce opravdu kompletní, věnujeme jí běžně pět či šest telefonátů. V některých případech uskutečníme dokonce i několik desítek telefonických rozhovorů, aby naše informace byly tak přesné, jak potřebujete. Naprosto každou informaci náš tým osobně ověřuje.
Jak postupujeme?
V první řadě zjišťujeme záměry investorů ještě před tím, než se začnou zabývat výběrem projektanta. Jde o nejtěžší fázi.
Následně zjišťujeme termín, kdy se bude vybírat projektant a v dalším kroku zjistíme kdo byl vybrán.
Znovu potom komunikujeme s investorem, upřesníme parametry projektu, aktualizovali jeho hodnotu, typ konstrukce a kdy se bude vybírat dodavatel stavby a další věci, které pro vás mohou být důležité.
Naše práce pokračuje upřesněním data výběru dodavatele a zjištěním výsledku, abyste věděli co nejdříve, kdo danou akci bude realizovat.
Součástí každé informace o vývoji dané akce, je datum našeho posledního realizovaného hovoru s investorem.
Pokud vás zajímá okamžitý stav konkrétního záměru/projektu/stavby, pošlete nám dotaz a nejpozději do 48 hodin zjistíme vše co vás zajímá.
Na vstupu sledujeme zhruba 180 informačních kanálů a 3 000 webových stránek ze všech regionů. Jako jediní sledujeme i změny vlastníků pozemků a objektů.
Dokumenty ze stavebních úřadů jsou samozřejmou součástí našeho informačního servisu. Pokud máte dotaz, zda sledujeme konkrétní weby, investory, nebo jiné subjekty, rádi zkontrolujeme vámi zaslané zdroje. Pokud by nám některý chyběl, obratem jej začleníme do monitoringu.
Zakázky sledujeme i v jejich průběhu. Data aktualizujeme a doplňujeme je tak, abychom vám co nejrychleji poskytli informace o výběru projektanta nebo stavebních dodavatelů u jednotlivých akcí.
Všechny získané informace kategorizujeme, třídíme a vkládáme do databáze RSP. Chceme vám umožnit filtraci a použití dat podle vlastních potřeb.
Chci bezplatnou ukázku