•  LinkedIn
  • +420 484 847 800
  • info@amamarketing.cz
    Cs Logo HeaderCs Logo HeaderCs Logo HeaderCs Logo Header
    • Home
    • RSP
      • Co je RSP a jak funguje?
      • Jaké typy staveb zjišťujeme?
      • Jak zjišťujeme informace?
      • Co je aplikace RSP?
      • Data v Aplikaci RSP
      • Využití aplikace RSP
    • O nás
      • O společnosti
      • Reference
    • Blog
    • Kontakt
    • Formulář odeslán – kontakt
    • Databáze stavebních zakázek – Registr stavebních projektů
    Ukázka zdarma
    ✕
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Získávejte informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě a dříve než ostatní"
    Informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě
    16 listopadu, 2022
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Propad stavebního trhu nemusí zabolet | data vs. stavební zakázky v roce 2023"
    Propad stavebního trhu nemusí bolet | data vs. stavební zakázky v roce 2023
    31 ledna, 2023

    Podmínky investorů a developerů pro spolupráci

    Zatímco u státních zakázek rozhoduje o vítězi zejména cena, u soukromých investorů a developerů hrají prim především úspěšné předchozí realizace. Ukážete-li referenční zakázky obdobného rozsahu a vezmete-li developera přímo na místo, snadno se dostanete do role favorita.

    Aktuální a relevantní výběrová řízení

    V Registru stavebních projektů můžete výběrová řízení filtrovat podle nepřeberného množství faktorů – hodnota, region, typ a účel akce, datum výběrového řízení etc. Každý zákazník má možnost nastavit si hlídače tak, aby mu informace přicházely přesně podle zvolených kritérií na e-mail. Nemusí tak trávit velké množství času probíráním výběrových řízení, která jsou například ve zcela jiném regionu, nebo mají těsně před uzávěrkou. Díky tomu ušetříte obrovské množství času, aktuální informace vám přijdou včas a budou pro vás vždy relevantní.

    V RSP si můžete nastavit upozornění – tzv. hlídacího psa – na blížící se výběrová řízení s předstihem 30 až 90 dní. „Za obrovskou výhodu Registru stavebních prací považuji efektivitu, přesnost, koncentraci dat a funkci hlídače na míru podle mnoha kritérií. Dříve museli majitelé stavebních firem neustále brouzdat na webu a na vhodnou zakázku narazili třeba až po 3 000 webech. Podstatnou záležitostí je i to, že Registr obsahuje informace nejen o státních zakázkách, ale také o soukromých akcích,“ vysvětluje Lukáš Smetana, specialista Registru stavebních projektů.

    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Podmínky investorů a developerů pro spolupráci"

    Co obvykle rozhoduje o vítězi výběrového řízení?

    V případě státních a komunálních zakázek o vítězi výběrového řízení obvykle rozhoduje cena. Jen výjimečně se setkáváme se státními výběrovými řízeními, kde tomu tak není. Méně obvyklé je zařazení jednoho až dvou kritériích, která se hodnotí společně s cenou. V případě projektů soukromých investorů nebo developerů není cena rozhodujícím faktorem, a to bez ohledu, zda se vybírá projektant, nebo dodavatel realizace. Podmínky každého výběrového řízení na projekt či investiční záměr určuje investor. Zpravidla se liší podle typu akce a není možné to jakkoli paušalizovat.

    V očích investora či developera můžete vyniknout a dostat se do pozice favorita. Ovšem ani zde neexistují žádné obecné rady, bude to totiž velmi rozdílné v případě kanalizací, u výstavby nových domů nebo u průmyslových staveb.

    Blýskněte se realizovanými zakázkami

    Ať už soutěžíte stavební projekt nebo dokumentaci pro provádění stavby, při výběrovém řízení hraje velkou roli prezentace úspěšných realizací, spokojených zákazníků, již realizovaných akcí a přínosů pro investory. Kvalitní popis referenčních zakázek je daleko důležitější než přehledně zpracovaný web nebo ukázková prezentace o firmě. Reference bývají pro většinu investorů skutečně klíčové – mnohdy se na realizované akce vydávají i fyzicky, protože jim fotogalerie na webu či ve vaší prezentaci nestačí. Máte-li za sebou jednu či více podobných zakázek, prezentujte je tedy na prvním místě, hovořte o jejich průběhu, svém přínosu a především o realizaci jako celku. Nebojte se ukázat celou realizaci a pozvat developera či investora na osobní prohlídku vámi již realizovaných akcí. Díky tomu se dostanete do pozice favorita.

    Další články

    RSP informace jako konkurenční výhoda
    16 března, 2023

    Developerské projekty – informace jako konkurenční výhoda


    Číst dále
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Propad stavebního trhu nemusí zabolet | data vs. stavební zakázky v roce 2023"
    31 ledna, 2023

    Propad stavebního trhu nemusí bolet | data vs. stavební zakázky v roce 2023


    Číst dále
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Získávejte informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě a dříve než ostatní"

    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Získávejte informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě a dříve než ostatní"

    16 listopadu, 2022

    Informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě


    Číst dále

    AMA, s.r.o.
    Správce Registru stavebních projektů
    Voroněžská 144
    Liberec 1
    460 01

    Informace
    Blog
    Aplikace RSP
    Využití aplikace RSP
    Reference

    Odkazy
    Cookies
    GDPR

    info@amamarketing.cz

    +420 484 847 800

     LinkedIn

    © 2023 www stránky zhotovil SEMTIX.cz
      Ukázka zdarma
        Spravovat Souhlas s cookies
        Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
        Funkční Vždy aktivní
        Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
        Předvolby
        Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
        Statistiky
        Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
        Marketing
        Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
        Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
        Zobrazit předvolby
        {title} {title} {title}