•  LinkedIn
  • +420 484 847 800
  • info@amamarketing.cz
    Cs Logo HeaderCs Logo HeaderCs Logo HeaderCs Logo Header
    • Home
    • RSP
      • Co je RSP a jak funguje?
      • Jaké typy staveb zjišťujeme?
      • Jak zjišťujeme informace?
      • Co je aplikace RSP?
      • Data v Aplikaci RSP
      • Využití aplikace RSP
    • O nás
      • O společnosti
      • Reference
    • Blog
    • Kontakt
    • Formulář odeslán – kontakt
    • Databáze stavebních zakázek – Registr stavebních projektů
    Ukázka zdarma
    ✕
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Podmínky investorů a developerů pro spolupráci"
    Podmínky investorů a developerů pro spolupráci
    14 prosince, 2022
    RSP informace jako konkurenční výhoda
    Developerské projekty – informace jako konkurenční výhoda
    16 března, 2023

    Propad stavebního trhu nemusí bolet | data vs. stavební zakázky v roce 2023

    Podle Kvartální analýzy českého stavebnictví Q4/2022 od společnosti CEEC Research s.r.o. se český stavební trh propadne v roce 2023 až o 4,6 %. Mezi hlavní důvody patří konflikt na Ukrajině, energetická krize, zdražování materiálů a rostoucí inflace. Pokles se dotkne nejen stavebních prací, ale i dodávek stavebnin a souvisejících služeb. Podle společnosti PRO-DOMA, SE bude ve stavebnictví zahájeno nejméně nových staveb za posledních 10 let. Negativnímu trendu prozatím odolávají větší akce, které nelze zastavit. Patří mezi ně rozpracované státní zakázky ve stavebnictví, liniové stavby a rozsáhlé developerské projekty. Bohužel i v tomto segmentu budou odloženy některé plánované stavby, na kterých se ještě nezačalo pracovat.

     

    Jak se bránit stagnaci nebo ztrátě tržeb? Aktivně obchodujte

    Nabídka stavebních zakázek klesá a tvrdé konkurenční soupeření nutí společnosti hledat efektivní řešení. Uvnitř organizace i v rámci celého dodavatelského řetězce. Snahu o maximalizaci efektivity často doprovází zavádění úsporných opatření. Úspory samy o sobě nemusí přinést plný úspěch, ale v kombinaci s aktivním obchodem může jít o vítěznou strategii. Jednou z aktivních technik, ke které přistupuje stále více firem, je práce s existujícími daty pro dohledávání nových obchodních příležitostí. Využívání softwarových nástrojů šetří obchodníkům čas v analýze a komunikaci. Současně může poskytnout obchodní výhodu a zajištění více kontaktů a zakázek.

     

    RSP jako mocný nástroj efektivního obchodníka

    Registr stavebních projektů není pouhý datový sklad, ale plnohodnotná obchodní aplikace. Možnosti filtrace, elektronické komunikace a plánování termínů snižují časovou zátěž obchodníka. Udrží si lepší přehled a místo administrace zakázek se může věnovat přímému obchodování. Přínos pro firmu je zřejmý. Informace v RSP jsou denně aktualizovány. Existuje možnost nastavení automatických upozornění, plánování a delegování schůzek, telefonátů, atd. Pokud současně zjistíte, co investor plánuje, pokud získáte informace o tom, jaké projekty projektoval konkrétní projektant, nebo staví generální dodavatel, jste o krok napřed.

    Systémem prochází téměř každá veřejná zakázka na stavební práce. RSP pokrývá 95 % zakázek na trhu, veřejných i privátních. Práci si můžete velmi usnadnit nastavením rychlých filtrů. Data kombinují 9 nejčastějších atributů, které lze vzájemně kombinovat. Budete schopni získat lepší přehled o celkovém trhu, třeba i regionálně, o aktivitě konkurence, vašich partnerů, nebo si vytvořit celkový obraz o příležitostech, například v podobě subdodávek a subdodavatelů. RSP pokrývá veřejné stavební zakázky stejně jako zakázky privátní.

     

    Situace na trhu nemusí být pro každého stejně špatná

    Realitní trh ovlivnilo zvýšení sazeb úroků. Trh hypoték klesl za poslední měsíce o 80 % na 20 % srovnatelného období a celoročně je na poklesu takřka 60 % (zdroj PRO-DOMA). Podle portálu Remspace.cz by v roce 2023 mělo dojít také k poklesu využití kapacit projektových společností na 91 % z loňských 96 %. Podle CEEC Research s.r.o. získává 83 % projektových společností zakázky nejčastěji na základě dlouhodobé spolupráce. Tyto vazby budou částečně narušeny, protože vznikne tlak na cenu. Podle 86 % společností je pro klienta stále nejdůležitějším faktorem při výběru projekční firmy cena. Pokud se za pomoci aktivního obchodu podaří vytvořit převis poptávky po službách, je riziko nutnosti cenového podbízení a snižování marží významně menší.

     

    RSP není pouze nástroj, je to i obchodní inspirace

    Informace aktualizované v RSP mohou využívat například investoři, banky, finanční instituce i státní instituce sledující stav trhu. Sektorově pokrývají bydlení, rodinnou výstavbu, zakázky státních institucí, stavební práce ve zdravotnictví, těžký průmysl, sportovní infrastrukturu, areály pro skladování a logistiku, objekty v zemědělství, vodní stavby, inženýrské stavby, ekologické stavby, obecnou infrastrukturu a řadu dalších odvětví.

    RSP je důležitým nástrojem i z hlediska inspirace. Systém poskytuje náhled na záměry investorů už od fáze koupě pozemku nebo objektu, přehled o aktivitách jednotlivých investorů, projektantů i dodavatelů. A také možnost sledování informací o konkrétním subjektu nebo firmě. Spolu s pokročilou filtrací a neomezeným exportem dat může otevřít nápaditým manažerům a obchodním zástupcům? zcela nové perspektivy a úhel pohledu na vlastní business. Vyhledávat lze i regionálně, podle hodnoty investice, nebo si nastavit sledování aktivit. Pokud vás možnosti RSP zaujaly, nechte si bezplatně vysvětlit i jeho další možnosti a vyzkoušejte bezplatnou zkušební verzi.

    Další články

    RSP informace jako konkurenční výhoda
    16 března, 2023

    Developerské projekty – informace jako konkurenční výhoda


    Číst dále
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Podmínky investorů a developerů pro spolupráci"
    14 prosince, 2022

    Podmínky investorů a developerů pro spolupráci


    Číst dále
    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Získávejte informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě a dříve než ostatní"

    Úvodní fotografie blogového článku služby Registr stavebních projektů (RSP - AMA s.r.o.) s názvem "Získávejte informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě a dříve než ostatní"

    16 listopadu, 2022

    Informace o stavebních projektech a záměrech na jednom místě


    Číst dále

    AMA, s.r.o.
    Správce Registru stavebních projektů
    Voroněžská 144
    Liberec 1
    460 01

    Informace
    Blog
    Aplikace RSP
    Využití aplikace RSP
    Reference

    Odkazy
    Cookies
    GDPR

    info@amamarketing.cz

    +420 484 847 800

     LinkedIn

    © 2023 www stránky zhotovil SEMTIX.cz
      Ukázka zdarma
        Spravovat Souhlas s cookies
        Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
        Funkční Vždy aktivní
        Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
        Předvolby
        Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
        Statistiky
        Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
        Marketing
        Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
        Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
        Zobrazit předvolby
        {title} {title} {title}